tag:blogger.com,1999:blog-3581142862130263853.post4289399394376300822..comments2023-07-09T12:30:24.482+02:00Comments on blocdenkbrota: RICARD IIIJosep M. Ribaudíhttp://www.blogger.com/profile/16043511915772825354noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-3581142862130263853.post-85826083561896142552017-05-27T23:01:19.135+02:002017-05-27T23:01:19.135+02:00Molt bona la de l'acústica!Molt bona la de l'acústica!Kabrotahttps://www.blogger.com/profile/09775109977022626120noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3581142862130263853.post-22884461539268835002017-05-27T09:21:56.928+02:002017-05-27T09:21:56.928+02:00Bones amic!
Certament la sala Masa Gran del Teatr...Bones amic!<br /><br />Certament la sala Masa Gran del Teatre Nacional de Catalunya té aquest “petit” problema, que cap director ni escenograf ha subt (volgut?) solucionar. <br /><br />Heus aqui la meva petita aportació al país… ve de fet en donaré dues, que estic generós: La primera seria fer les escenografies mes adaptables, modulables i/o dimensionables… cosa que amb el talent escenografic que tenim en aquets país no hauria de ser dificil, podent saber d’avantmà els quatre o cinc escenaris que haurà de trepitjar l’escenografia. <br /><br />La segona es oblidar-nos del "centralisme de les provicies” i per posar un exemple si l’escenografia no hi cap al tetre municipal, muntar-ho al pavelló de Fontajau… total, l’acustica serà si fa no fa la mateixa… jejeje<br /><br /><br /> Salut i Teatre Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/15343689918558608817noreply@blogger.com