10 de març 2014

Hola, em dic Nacho

HOLA, EM DIC NACHO
(al Miniteatres)



Tornem a parlar del Miniteatres, perquè el cicle d'aquest mes de març anomenat Ni virgen ni santo l'han clavat. El tema anticlerical i de persones amb moral dissoluta dóna per a molt i s'ha de reconèixer que els autors convidats han afinat la imaginació, o potser no els hi ha calgut perquè elles i ells ja són llicenciosos de mena —només de pensar-hi ja em cau la bava—.
Avui he vist Hola, em dic Nacho, també un curt de quinze minuts, però molt ben aprofitats, on una parella es coneixen en una discoteca i a la noia li puja la mosca al nas perquè el noi preferiria parlar una mica en contes d'anar directament a follar. No entén aquesta antiquada i molesta pèrdua de temps. Ell és un bitxo raro. Fins i tot s'excusa davant la seva mare que el truca al mòbil i ell li menteix: "no mama no, no estic conversant amb cap noia, no et preocupis, me'n estic tirant una".
Un text molt equilibrat, desmarxat però sense sortir dels límits que s'ha marcat l'autora, la Sandra Bravo, magnífica en aquesta primera incursió a la dramatúrgia, o com a mínim la primera estrena. Els actors Núria Florensa i Edgard Manjamés genials sota la direcció de la mateixa autora. la posada en escena a l'estil de la casa; en una mini sala de 4 x 3 metres només hi caben els actors i el públic.
Aneu al Miniteatres però sigueu conscients d'una cosa: crea addicció i a més al seu bar Vintage per 2 € et serveixen una copa de vi que pots prendre a la sala. Algú dona més?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada