24 de gen. 2016

Kokoro

KOKORO
(al Mercat de les Flors)



Jo de dansa hi entenc molt poc, quasi gens. Vaig a veure alguns espectacles, tot i que no sóc un habitual del Mercat de les Flors, però penso que és molt important cuidar aquesta part de la cultura, de la que per altra part tenim molts bons representants al panorama europeu, potser més valorats a fora que a dins, però Catalunya, mal ens pesi, encara formem part d'aquesta Espanya en la que nadie es profeta en su tierra (Sant Lluc, 4, 24, més o menys)
Dit això només afegiré que de l'espectacle Kokoro no he entés res. Tampoc estic segur que fes falta entendre-ho, però en la meva ignorància no m'atreveixo a pontificar. Si diré que m'ha semblat fascinant i que, sense entendre-hi, m'atreviria a dir que els quatre ballarins són uns excel·lents executors.
La música m'ha semblat interessant per "estranya" i la il·luminació superba. No puc afegir-hi res més; seria especular sense tenir prou coneixement del tema.
Però ben pensat sí hi afegiré una cosa. Sense haver entès res, estic content d'haver-hi anat. És bo fer descobriments i veure que la cultura no té límits, que sempre hi ha un més enllà i si un dia caiem en la tentació de pensar que ja en sabem molt, rebre la plantufada  de veure que en sabem molt poc és saníssim. Gràcies Laly Aiguadé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada