11 de nov. 2011

Carme Chacón

CARME CHACÓN
(Opinió)





Com que es veu que els polítics mai deixaran de sorprendre’m, jo els demanaria que almenys alguna vegada ho fessin agradablement o positivament, però ca...
Avui, en el diari ARA, la candidata Carme Chacón assegura (però costa de creure, diu la periodista Eva Piquer) que no havia vist l’espot que ha fet retirar, el dels ninots. “Si m’ensenyessin tot el material abans, demanaria que em fessin sortir més guapa, amb photoshop”, ha dit com si amb aquesta frase tot quedés arreglat i els col·lectius ofesos desagreujats.
Segona cagada. Com se li acut parlar de photoshop, just després de la conya que s’ha organitzat arrel de la seva foto retocada a la nova revista de El Pais? Que no s’ha vist tota coquetona, asseguda amb les cames encreuades (?), ensenyant una miqueta de cuixa i amb el peu dret situat a la cama esquerra i l’esquerra a la dreta? O és a l’inrevés, perquè jo ja m’he perdut?
Tornant a la falca televisiva, a mi no és que em costi de creure que la encara ministra de defensa no hagués vist l’espot, directament no m’ho empasso, i em molesta que em prengui per ruc i es pensi que em pot fer combregar amb rodes de molí. A més tan me fa si ho sabia o no, perquè per molt que en el seu equip de campanya hi tingui cervells tan privilegiats com el del Sr. Zaragoza, al final la responsable i la cap és ella i el demés són excuses.
Déu meu! Quin nivell de polítics tenim...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada