5 de març 2011

PREUS ABUSIUS
(Bar de l'Auditori)




          La vida està molt cara, ens en adonem dia a dia, però de vegades te n’assabentes de manera violenta, com si et clavessin una bufetada. És el que em va passar ahir al bar de l’Auditori. Faltava més de mitja hora per començar la sessió de cinema-concert i vaig convidar a la meva parella a prendre una copa de vi.
          No vaig especificar marca perquè normalment en aquest bars de teatre tenen uns vins normals, ni massa bons ni massa dolents, i així era, però la sorpresa la vaig tenir a l’hora de pagar: 7,20€. Sí, set euros amb vint cèntims per dues copetes de vi! No vaig dir res i vaig pagar religiosament perquè no volia quedar malament davant de la meva parella, ja que aquella nit me la volia lligar, però redéu, set amb vint i encara no havíem fet res!
          Aquests tipus de bar són una mena de monopoli, ja que quan ets dins no pot triar; naturalment pots triar no prendre res, que és el que faré la propera vegada, em refereixo que només hi ha una oferta. És per això que crec que aplicar preus abusius perjudica la imatge de la empresa, en aquest cas l’Auditori. Crec que haurien de posar uns avisos ben grossos com els que porten els paquets de tabac: Compte, fer una consumició pot perjudicar seriosament la seva economia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada