13 de març 2012

JERSEY BOYS (al Prince Edward Theater de londres)

JERSEY BOYS
(al Prince Edward Theater de Londres)





Aquest passat fi de setmana vaig anar a Londres per veure Crazy For You, però com que disposava d’una altra nit vaig tenir d’escollir una segona obra, no fos cas. El problema és que al diumenge la majoria de teatres descansen i la oferta és minsa.
Tot i haver-li explicat al meu venedor d’entrades de capçalera (una d’aquelles oficines Booking de Leicester Square) que a mi els musicals que m’agraden són els que tenen una història potent tipus Les Misérables, Sweeney Todd, no els reculls musicals de conjunts, tipus Mamma Mia, o We Will Rock You, el paio em va recomanar una obra recent que em va jurar que era boníssima.
Jersey Boys és la història de Frankie Valli & The Four Seasons, una banda de pop-rock dels anys seixanta que va col·locar uns quants temes en els hits de l’època, o sigui que ja em teniu veient un musical del tipus Juke Box, que és el que precisament no volia veure, però com que ja hi era...
S’ha de dir que l’espectacle està molt ben portat, que els actors canten molt bé, la banda de músics és excel·lent i el vestuari, la il·luminació i l’escenografia són d’alt nivell. Nota alta... si t’agrada aquest tipus de musical, que no és el meu cas. En el meu descàrrec vull aclarir que el nom del espectacle és Jersey Boys, i en cap moment el venedor em va aclarir que es tractava dels Four Seasons, doncs no hi hauria anat.
Jo no el recomano, però si a algú li agraden aquestes coses, s’ha de dir que està molt ben fet. Si voleu situar el conjunt punxeu el link que us adjunto. Can’t Take My Eyes Off You és un dels seus èxits més coneguts, i a mi em sembla recordar que fins i tot em vaig mig enamorar d’una noieta mentre ballàvem ben agafadets, però d'això fa molts anys; ja ho deien els romans: tempus fugit...




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada