6 de des. 2018

4D ÒPTIC

4D ÒPTIC
(a la Biblioteca de Catalunya)




          Quan la van fer l'any 2003 no la vaig veure; no es pot veure tot en aquest món. Ara sí, he anat a la Biblioteca i la meva conclusió és que me la hauria pogut estalviar. Potser hi he anat amb massa expectatives: això de veure dues obres simultàniament ho vaig trobar atractiu... Però m'he avorrit, i ja té mèrit perquè la peça circula a unes velocitats extraordinàries, però també —i és una cosa que em molesta molt— a crits "extraordinaris". Per acabar-ho d'adobar la trama m'ha semblat molt justeta i el text carregat de paraules tècniques i fórmules més o menys quàntiques que me l'han fet molt pesat.
          Les interpretacions han estat bé, però quan hi ha (o un hi troba) poca xixa, no hi ha res a fer, i aleshores em passa una cosa que podríem titllar de paranormal: el meu cul em pregunta si encara falta molt per acabar. Sí, sona una mica a quarta dimensió també , però el meu cul i jo ens parlem, i quan em fa aquest tipus de preguntes, malament, és que comencem (ell i jo) a estar incòmodes. Confesso que en alguns moments he intentat dormir, però no ho he aconseguit, feien molt de xivarri.
          Potser tenia mal dia, però no puc ser més concret, i em sap greu no aportar arguments de pes, però quan una cosa no t'interessa esplaiar-se és obrir el camí cap a les palles mentals, o sigui que ho deixo aquí.
          P.D. Aclareixo, però, que a jutjar pels forts aplaudiments l'obra ha agradat molt, cosa de la qual m'alegro de cor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada