23 de set. 2018

PERDUTS

PERDUTS
(al Aquitània Teatre)




          Ahir em van fotre la bleda al clatell. Vaig anar a l'Aquitània a veure Perduts, una comèdia de Ramon Madaula. A poc de començar vaig tenir una sensació de dejà vu, però no en vaig fer massa cas. A continuació em vaig dir internament "cony, Madaula, aquesta manera de tirar endavant la comèdia ja l'has fet servir alguna vegada", i al cap de pocs minuts em vaig adonar que l'obra ja l'havia vist.
          Arribat a casa, i després de sopar una magnífica truita de camagrocs, vaig escudellar el meu blog —l'edat no perdona i m'haig d'ajudar de skills per recordar coses— i sí; l'havia vist, però sota un altra nom: Ignots, fa quasi un any i mig a El Maldà, o sigui que si a algú li interessa llegir la ressenya, punxeu aquí https://bit.ly/2I8mWsK . Els actors no són els mateixos però també ho han fet bé.
          El que no tinc clar és si és ètic donar el mateix berenar només embolicat amb diferent paper de plata, canviant el nom i sense advertir al públic. Tampoc el perquè de Ignots a Perduts, dues paraules que signifiquen coses força diferents. Ara no sé si demanar que em tornin els quartos o deixar-ho així i no perdre el temps. Un dubte no tan transcendental com el de to be, or no to be, però que també té allò...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada